Tuesday, November 22, 2011

thanks to azwara azman (':

Bahzi ,
 thanks sebab bagi aku semangat balik 
kalau tak aku da rase down gler 
sumpah aku rase sedih kecewa nan macam macam lg
aku teringin nak tgok kita semua bersama
ehhhh mane pergi tuu semua ?
bende tuu hilang dgn sekelip mata jek 
aku sentiase berharap nan berdoa untuk kite semua
aku nak semua nye mcm dulu jugak
tapi sekarang semuanya da berubah kan
cume kite perlu ambil mase untuk ini semua
biar laa masing masing pikir untuk semua ni
aku da try tp aku tak mampu 
aku akan try selagi aku boleh
kau kuat sangat
 kau sanggup tempuh even kau pun sakit hati jugak
cukup laa aku ad kau
nan
mereka semua yang sentiasa disisi aku
btw thanks so much azwara azman (':
I LOVE YOU ALL !


Kau buat aku sedih bila kau cakap macam ni ; 

  • " tapi aq juz sayangkan persahabatan kita semua
  • kita semua da teeeeerrrrrlalu rapat nina
  • bnyak benda kita semua saling tahu antara satu sama laen

  • aq sayang nina semua kawan2 aq
  • susah sng kite semua bersama "
  • :(

                                    


                                                                  

                                  


No comments:

Post a Comment