Monday, June 13, 2011

menunggu yang tak pasti :'(

dalam kesedihan nan sedang mencari punca semua nye , knp laa bende ni terjadi . tak terduga lansung semua ni buleh terjadi even kiteorg tak da laa problem pon . bie , ni untuk awak ; saya mntak maaf kalau saya marah marah awk , saya tau saya byak myusahkan hidup awk. cuma satu yg saya nak dari awk , jgn tinggal kan saya . saya tak bule tanpa awk . saya jelas bile tgok awk berpkcik nan mkcik , awk da approve dia sbgai family awk dlm fb , ad love love lg time awk bercmnt nan dia  . dulu awk ckp nan saya awk tak da pape nan dia tp skrg mcm ad sesuatu jek kan . tak pe laa bie , i trust you my dear . awk da tak sayang saya ke ?awak nk tinggal kan saya ke ? awak nk buat saya sedih mcm dulu lg ke ? bg laa tau , sekurang kurang nye , saya tak mengharap kat semua ni . saya da tak nk hilang awk mcm dulu lg , cukup laa sekali . sudah serik nk melalui hari hari yg akn dtg tanpa awk . awk janji nan saya yg awk tak kan tinggal kan saya nan saya percaye awk tak kan buat semua ni kan . saya tau awk tak da pmpuan laen sb kat hati awk cume ad saya jek kan ? saya tau semua tuh , tp tlg laa text saya untuk buat saya tersenyum kembali . bie , awk lupe ke yg anniversary kite da nk dekat . saya tak nk sedih time anniversary kite nanti . awak da janji kan nk bg bunga roses nan cake . then saya pun da beli something untuk awk jugak . sayang ku , percaya laa dalam hati saya da tak da sape sape da . cume awk yg bernama ' zulfashah rahmat ' . saya tetap tggu awk . i miss you so much & i love you . * saya tukar lagu kat blog pon sebab lagu ni awk yg bg kat saya kan , thanks awak .....


i love you baby



No comments:

Post a Comment