Thursday, April 14, 2011

final exam coming !

pejam celik pejam celik , da nk abis sem 2 da . terase mcm kejap jek bcos sem ni short sem jek . tp terase takut pulak nk hadapi final exam . huwwaaaa , sangat takut . sebab sem ni da mule mencabar da . mencabar sb ad business maths . time sekola dulu aku laa org paling mlas nk g class maths . benci sungguh same itu maths ! HEE but now da tak benci same itu maths , suke bangat . then , dapat lecture yg best pulak tuhh . dia mmg terbaek , ajar laju gler , garang jgn ckp laa da mcm " singa betine " . sori laa miss , terkutuk miss siked laa . HEE :) but miss , jase mu ttap di kenang . love you miss hidayah samad ! hmmm , berbalek pada story yg asal kan ; final exam da nk dekad da ni . then study pon kene laa laju , assingment pon belambak . revision week cume ad seminggu jek , ckup ke hah ? so tak dpt laa nk berfoya foya agy kan , bangun laa nuramanina edi . bukak buku tuhh , pergi study . jgn mlas . asik tido jek keje nye .hee . kejap jek sedar , nti jd mcm dulu gak ; degil , malas , asik tido jek , bergosip . itulaa rutin harian saya bersama marliya mustpha ayob , freda anak embam , adzlyn adzlan nan asyraf yaafar ( geng diva ) . hee :) so aku nan budak budak rumah aku terpakse menjalankan  aktiviti study pada waktu malam nan terpakse bersengkang mate untuk engkau , final exam ! 









 final exam timetable ;
9may-english
12may-information technology
13may-business maths
15may-human resource management
19may-pengajian malaysia
21may-organizational behaviour





ad perkara yg perlu aku lakukan sebelum jawab exam ni hah , nk balek umah . nk jumpe ibu , nk mintak restu kad dia . selame ni pon aku berjaya mmg dari usahe aku tp berkat dye tuhh agy penting laa . i love you mum ! even , dye tak da kad sisi aku dye laa yg always give me support :) hmmm , termenung seketika teringat kan ibu yg jauh tuhh . i miss you mum ! for korang yg nk hadapi final exam tuhh , good luck yaa ! pray for me success in this exam :) oke laaa , chow~

i want like this :)





No comments:

Post a Comment